Τρίτη 28 Ιουνίου 2011

Πως ξεκίνησα

Εχοντας αναπτύξει ήδη δεκάδες απλές εφαρμογές για iOS συσκευές, ήθελα να φτιαξω κι ενα παιχνιδι. Για να ειμαι ειλικρυνής, δεν ειχα φτιάξει ποτέ κατα το παρελθόν παιχνίδι για υπολογιστή! Τώρα ομως ήταν η στιγμή, οπότε άρχισα να ψάχνω πως θα μπορούσα να ξεκινήσω. Στην πλαίσιο αυτής της προσπάθειας με βοήθησαν διάφορες ιστοσελίδες, οπου παρότι αναφέρονταν σε μια τελειως κλειστή πλατφόρμα, προσέφεραν ανοικτά πληροφορίες αλλά και κομμάτια κώδικα.
Από όλα αυτά το πλέον χρήσιμο, για την πρώτη μου εφαρμογή, ήταν το http://www.vellios.com/spacebubble/. Το συγκεκριμένο site διέθετε τον κώδικα ένος πολύ απλού παιχνιδιου, ως open source, με την προϋπόθεση να χρησιμοποιήσεις τελείως δικο σου content. Οπότε τηρώντας τις προϋποθέσεις, κι αλλάζοντας σε εναν βαθμο τον κώδικα, δημιουργησα το πρώτο μου παιχνιδι για iOS συσκευές.
Και το όνομα αυτού
"Μαζι μας φάγανε!"

7 σχόλια:

  1. προτα απο ολα θελω να σε συγχαρω για την τελεια δουλεια σου
    αν μπορεις στειλε την εκδοση 1.5 της εφαρμογης μου αρεσε περισσοτερο ομως εκανα αναβαθμηση και η 1.8 δεν μου πολυ αρεσει σε παρακαλω στειλε το ipa της 1.5

    ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν μπορώ να στείλω παλιότερη έκδοση, η γενικότερα να στείλω εξω από το App Store. Εαν θέλεις πες μου τι σου άρεσε σε αυτή την έκδοση και λείπει από την τελευταία, και θα το προσθέσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μου αρεσε το οτι μπορουσες να αλλαξεις τα παντα και να βαλεις τα δικα σου οπως εκανα και εγω για πλακα εβαλα της φωτο απο τους φιλους μου στην θεση τον πολιτικων επισης το οτι ειχε φοντο και τελος δεν ειχε το ενοχλιτικο bug του auto rotation
    πσ δεν ειχε και το σπαστικο iad
    ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ωραία η ιδέα σου για customization, ενδεχομένως να μπει σε μελλοντική έκδοση. Οσο αφορά το iAd, δε το κάνω για να γίνω πλούσιος αλλά για να δω πως λειτουργεί! Γενικότερα είναι μια εφαρμογή που φτιαχνω για να παίξω και να μάθω!!
    **Θα φτιαξω και το BUG του auto-rotation στην επόμενη έκοδση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. το φοντο ειδα οτι δεν μου το δειχνη εμενα αλλα στα screenshoots που εχεις φαινεται τι φταει;;
    επεισης αν μπορεις στο μενου τον ρυθμισεων κανε τα εικονιδια του ηρωα και της μουσικης σε μεγαλιτερη αναλυση γιατι στο iphone 4 δεν φαινονται πολυ ωραια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Οντως υπάρχει BUG με το φόντο, το οποίο στο test δεν μου είχε εμφανιστει. Αναγκαστηκα να καθαρισω τα παντα προκειμενου να μου το εμφανισει το προβλημα και να το διορθώσω. Τωρα περιμένω έγκριση της εκδοσης 1.9, οπου έχει διορθωθεί.

    Οσο για τα μεγαλύτερα εικονίδια για τις ρυθμίσεις για Retina θα το φροντίσω, έχω γενικοτερα σκοπό να μαζέψω λιγο τα γραφικά, ώστε να φαίνονται καλύτερα.

    Συνοψιζοντας:
    1) Εχω διορθώσει το θέμα με το φόντο, θα το δεις στην έκδοση 1.9
    2) Θα διορθώσω το πρόβλημα με το Auto-rotation, χθες το βράδυ το κατάλαβα κι εγω.
    3) Θα βελτιώσω τις εικόνες ώστε να φαινονται ωραία και σε Retina display καλα.
    4) Μελλοντικά θα προσθέσω δυνατότητα customization, ώστε να βάζεις ο,τι θέλεις να πέφτει ή να ειναι ήρωας κτλ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή